onsdag 21 mars 2012

Full snurr...

...hela dagen låååååååång...
Ja man han nog inte mer än smacka ihop datan,
så vart det full snurr....
Första besöket  anlände när jag hämta min på tår  :)
Jimmy o Devil kom på kaffe.
Vart möe skvaller o sen vart det hyss på gården.
Tiger va väl inte så gla över en energisk Devil ,
som löpte amok på gården.
Men vart inte första hjälpen idag fast Tiger jaga Devil...
Ni skulle sett minen när Tiger spärra upp ögonen...
 När nästa besök kom,för Jimmy han precis åka då kom
nästa bil...och till Tigers stora lycka....
...fler vovvvar...hörde Tigers jubel ;)
Men herrn fick hoppa in en stund,för jag va ju tvungen att
träffa Kristinas hundar :)
Hon hade skaffa en liten kille till...Simba
Visst va han fiiiin - lilla valpen :)
Vi satt o tog en fika i solen...
Det var ju inte igår Arne o Kristina va över på en kaffe.
Dagen gled iväg o jag med den idag...
Solen gjorde sitt,så sen när dom åkte hem över så satte vi igång o starta bilar.
Min lilla Bitch :)
Den hoppa igång snällt idag med...
Det e vela klart det e ju min lilla Buick -mattes pärla ;)
När det va flyttat o klart på gården skutta jag över
till Gusselby för dagens promenad.
Hurtade runt Albäcken som vanligt innan man åkte förbi Linde.
Behövde tanka o greja innan mötet.
Det vart lite om möblering i styrelsen ,
och lite allmänt bra att veta...
Efter kaffet vart det att åka hem över,
dock ej tomhänt...
Nu fick jag med mej pennan
Ska leka lite med Peters penna :)
Fast det blir inte i möra,för då blir det Nora.
Ska se om man kan få lite jobb ...
Men nu ska jag slöa lite framför tv:n.
Så nu säger vi
TACK O GO NATT



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar