lördag 8 oktober 2011

Lördag,lördag...

Haft en dag med full snurr idag :)
Det vart en mys morgon med kaffe o macka  framför tv:n.
Sen va jag till Jenny o Marcus nya hus , medans gubben kika på bilar.
Trevligare med skvaller än glo på skorv...
Det var rätt rart att se andra jobba ;)....
-Nej det e inte plocka isär-utan plocka ihop.
 Instalation av nya vitvaror,man blir liiiiiite avis va fint de får :)
Det e kul att se det kommer upp mer o mer saker-kul.
Sen vart det lite mat och bakning....
Dagens middags tips:
Kotletter som e stekta i sirap o kryddor,in i ugnen på grönsaksbädd,
stekt lök upp på - smaskens,vart gött :)
Sen har man inte gjort så mycke mer...eller?
Jo jag fick ett ryck o baka ikväll:
Det vart kalnel bullar och gifflar med mandelmassa -gott i gott.
Njöt av ny bakat och kall mjölk...
Nu sitter jag bara och slöar framför tv:n ,tittar med ett halft öga på tv:n
och ett halft öga på datan.
Tv:n drar lite -  trolleri  på tv 1 :) - Labero e min idol.
Nu ska jag återgå till tittandet ,
men vi hörs-have a nice day!
Adios!

1 kommentar:

  1. Å så fick inte jag någon bulle i går?!Ta med ät inte upp alla vet ja...fniss
    Ser gott ut på plåten.
    Kramisar

    SvaraRadera