onsdag 5 oktober 2011

funderar och funderar....

Jaha vad ska man göra tro?
Ska jag fortsätta med min hemsida eller inte???
visst e den fin o så -inte för det... men vad ska jag ha den till?
Viist reklam osv,men om man inte kan med alla finesser på sidan då?
Utan lär fråga om hjälp med den,då e det ju inte så kul...
Nog för Peter e en klippa som hjälper mej med det jag inte kan....
...men ibland vill man kunna göra lite själv...
som  byta bak grund, färger o dona lite som 
jag själv vill... typ som min blogg .
Så nu sitter jag här med ågren....suck....vad göra -vad göra????
Sen e det en grej oxå,nu när jag jobbar  så mycket med annat ,
har jag inte samma tid att fixa med gravyr...
kanske dumt med reklam,för visst kommer det kunder den vägen.
Inte varje dag men lite då o då...
Och det e ju lite kul :) alltid kul med gravyr ,bara man har tid o ork  ;)
får nog ha lite reklam på denna sida istället-då e problemet löst ;)
skämt o sido... lutar nog mot det hålle att inte ha nå alls.
men har ju lite tid kvar...ska filosofera.
Idag fungerar datan iallafall :) har lagat den igen :)
duktig jag e -lite data hackers kan jag va allt ;) allt går om man vill!
Jobbet fungerade hyffsat idag,kallt satan i gatan ,tror man aldrig 
vänjer sig med kyla...brrr sa kasper...
just nu sitter jag o myser i soffan med filt kaffe o data.
Kallar det för egentid :) rätt rart och det bästa idag e att 
vi skulle bli bjudna på Pizza av pappsen idag!
Jag slipper köket idag!!!! Jippiiiiiiiii!!!
Med andra ord e det en perfekt slöa dag-rart!
För igår hade jag städ dag ...pust inte kul men det var lite nödvändigt.
Min mr Tiger var på krigs stigen igår...han ansåg att hans låda var skitig ....
...så han använde min matta som wc!-Katt F-N! 
Kunde ha gått på låda ...suck....snork!
Men nu fick jag ren matta ,rent o snyggt i hela huset-nice,nice...
så inget ont som inte har nå gott med sig...
Man kanske skulle ha tacka katten i stället för att kasta ut han???
Nu kom gubben hem det innebär pizza tajm:)
Så nu har jag inte tid med detta ,
have a nice day-Adios!



1 kommentar:

  1. Snacka om att ha de gött - ingen som kommer med. Pizza till mig inte...
    Släck reklam skylten du .. Såna kan man alltid fixa nya om det behövs.. Kram

    SvaraRadera