onsdag 19 oktober 2011

Brrrr....

Fryser som en pingvin idag ...
Inte för jag vet om dom fryser,men jag har banne mej sett pingviner hela dagen!
Gu vad jag har fryst idag...skulle ta en fika på stan idag, men det vart raka spåret hem 
o under två filtar för att försöka tina upp.
Fattar inte vad man kan frysa vissa dagar,visst jobbar man i en kyl hela dagar.
Det gör vela sitt antar jag...men det e inga fel att ta en kopp kaffe under filten ;)
Sen få sällskap av missen
 Idag ockuperade han fotöljen... han e vela för go va???
Det e rätt mysigt när han snurrar ihop sig till en boll,han e en riktig kamin.
Men som sagt idag var det fotöljen som gällde för honom...
Nåja det har inte bara latats idag,gjorde klart mat o kaffe till 
gubben kom hem :)  dagens middag: Lasagne.
Kul att få ett leende för att middan står på bordet.
Det kanske ligger nåt i det jag hört en gång:
"Kärleken till mannen går via hans mage "
Dumt att chansa -bäst att gö lite go mat ;) 
Nu har man ätit gott o druckit kaffe,funderar på att slå på en film...
för det verkar inte komma nå bra på tv:n idag.
Bara han har glutta klart på sitt explorer om racebilar...sitter o gluttar med ett öga ...
rätt intressant ,nu e det dragsters ...
Så nu sätter jag punkt här ,det verkar va lite för mej med ;) 
Ha en bra kväll -Adios!

1 kommentar:

  1. Heja Tiger! Ge dem vad de tål.... Klart han ska ha plats... Gomat till middag hörde ja ... Kram

    SvaraRadera