torsdag 20 oktober 2011

torsdag torsdag

Torsdag...och vilken torsdag det har vart...
Det började bra på jobbet ... kom in och såg lapparna på väggen...
nytt system infördes idag - kul i jul...suck...
men det fungerade efter mycket om och men...
Många men vart det...men nu kan man inte slingra sig ur fel...
allt klockas och stämplas.
Well well sen var det den "underbara träningen" igen..
idag vart det ingen timme hade så ont i axeln fortfarande så det var inte värt att pressa.
fattar inte varför axeln knölar...kanske latmasken som bosatt sej där ;)
Skämt o sido,lite bastu ikväll o voltaren kräm så ska det nog bli fason på´n!
Bomma fika idag :( inge bra... nåja jag fick ju lite annat gjort då...
Jag tog mej ut till gravarna o plantera lite idag.
Mammas hade mina mostrar gjort fint tidigare ,
 
 Så jag o pappa köpte ljung till  Berras mor o fars grav och farmors grav.
Vart fint  :) ska ut med kransar o lyktor sen till allhelgona.
I helgen blir det kalas :) Janne fyller 40 år idag
så vi ska dit o fira herrn med dunder och brak ;)
Så vi får se när jag hinner blogga här näst, i morgon e det fredag.
Och då börjar helgens galenskaper  ;) hämta gubben 16.00.
Sen blir det full snurr...
...så bäst att önska en trevlig helg...
...Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaade gött C U !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar