tisdag 18 oktober 2011

Hurtigt . . .

Hmm nu har man kommi hem från hurtandet igen -känns rätt rart.
Igår åkte jag till Storå på Line dance,det e kul men ack va trött jag vart.
Där av vart det inge bloggande igår ,det vart bada o plums i säng.
Inga fel det heller om man får säga det själv...och det får ju jag  :)
Idag vart det cykla o lyfta lite skrot...vart lite små seeeeeeeg.
men så där lagomt små seeeeeg :) 
Men nu sitter jag här med min kaffe kopp medans maten puttrar...
Idag ska det bli så kulinariskt som kokt potatis o panerad rödspätta -GÖTT!
Usch va hungrig man blir bara man tänker på det ....
Då tar vi en klunk kaffe till  :) Skål!!!
Föresten nu har min hemsida slutat fungera ,saknar den kanske lite ...
... men på ett sätt inte,nu finns det inget krångel...
Ska flytta över lite kort på saker jag gjort, kan va kul  att ha dom kvar.
Nepp ,nu ska jag ta en påtår , sen steka lite fisk.
ha en bra kväll alle sammen  - C U !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar