tisdag 30 augusti 2011

Trött på allt....

Blir galen av all vänta hit o vänta dit....
I morse ringde jag vc för min rygg var totalt av...
...fick order att vila inte jobba...
Okej det var ju bra ,för min rygg vill inte riktigt va med.
'Vissa lägen gör så ont att man dimper ner på knä...
Denna smärta e helt galen.Fick tid  på torsdag 10.00.
men det känns som en hel evighet...
Men det lär man ju ta,finns inge annat nu.
Okej sen var man ju lite optimist med "sjuk gympan" 
att det släpper lite kanske  med gympa.
Jo tjena att det gjorde,vissa rörelser gick inte alls.
Fast mitt träningspass vart bollen...
Enkelt  -  ner på golvet och släng upp bena på en boll...
ska ju va jävligt bra när man har ont i ryggen -visst ...
A) Få upp bena på bollen.Visst efter mycke svordomar o tårar.                                      
B) Lyckas hålla bena på bollen,men det gör så jäkla ont så allt vajjar..                            
C) Lyfta häcken-det  va otänkbart för vid det laget såg jag stjärnor.                                
D) Svårast var att lyckas vända sig på mage för att  komma på bena                              
som kändes som omöjligt uppdrag när man låg där som en flo´ko...                      
Jisses bara det tog mej en evighet och vipps hade mina 40 miuter gått .                  
         Sen va min rygg i låst läge en stund...
Sen blev det hem till piller burken.
Men man ska röra sig så man inte fastnar helt.
Lika vig som ett kassa skåp...
hade bra hörs snart// Leena     

2 kommentarer:

  1. Men snälla du vilken otur du verkar ha, tycker så himla synd om dig,,, krya på dig

    SvaraRadera
  2. Ja inte är livet lätt alltid.
    Men som sagt det är bra att örra si gför annars stelnar man bara till ännu mer - mao - bara bita ihop (om man har tänder kan man försöka bita i ngt gott - ett äpple tex)
    Näe nu ska jag inte retas jag vet hur det är med värk - verkligen...
    Krya på dig!
    Jag är hemma med icke fungerande mobil tel...
    kramis

    SvaraRadera