söndag 17 juli 2011

Testar dag ...


Idag var det en riktig testar dag...
Började med att vi skulle pröva nya tälte till husvagnen...
Första tältet var fel-vinter tält ...inte bra inte...
Sen vart det plock-e- pinn...
Tur man hade en som såg ut att ha" allt under kontroll ",
även om inte en enda pinne passa på vår gamla vagn...
Men efter att snott pinnar från gamla tältet börja det hända grejer...
Jahapp ... Efter mycke om och men fick vi dit ett tält ...
...men jag vet i tusan om det gamla inte va bättre-även om det va grilligare.
Okej jag vet att detta var inte den mest diskreta ,men det hör ju 70 talet till ;)
Ska ta ner det o kika på det gamla ,sen får vi se vilken som följer med till Rättvik i år.
 ...Det är ju snart dax....Semester... Rart....
Sen tjuv starta jag mitt krig idag-hitta en massa roliga recept i :
Till lunch vart det skaldjurs risotto till middag:
Indisk kryddad kycklingpasta,skickar med receptet för den var inte alls tokig...
Sen blev det hemma gjord apelsinsorbe -fast jag föredrar nog köpt...
...men man ska ju testa allt -eller hur ? ...
Nu ska det bli slappa framför tv:n i morgon ringer den dära
dumma klocka på morgon som vill  att man ska upp o iväg till jobbe.
That´s life,men nu e det baaaara 2 veckor kvar till semestern!
Så bäst att kämpa på nu-snart där...
Ha det bra synes o höres//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar