lördag 16 juli 2011

Kilo Krig!

Faktum är att nu när jag slutade röka small jag upp i vikt!
Kul i jul - NOOOOOOOT!
Och jag lovar man känner sig som en :


Sen jag slutade röka i april har jag lyckas gå upp 14 kg !
Fy fläsk va drygt det känns då! Jag har aldrig vart smal ,men 
jag tänker INTE nå mina gamla mått heller!
Så nu åkte mina kok böcker fram och planering för nya livet börja nu.
Kilona ska väck även om jag nu ska leva på nå jäkla pulver i resten av mitt liv!
Skämt o sido,nu e det att börja vända tränden innan det går förlångt!
Jag har ju klara av att sluta röka -så nu ska jag klara av detta!
Måndag börjas det på alvar ,nu ska jag åka och shoppa lite nyttit....
hittade ju mina vikt väktar böcker...dom recepten e ju rätt ok...
Så det kan ju va värt ett försök,fortsättning följer!
Nu startar kriget mot fläske!
//Leena

2 kommentarer:

  1. Hehe - men det är väl bra att ha lite i reserv till dåliga tider...!
    Hoppas du mår lite piggare nu..
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jodå visst mår man bättre,hoppas det är bra med dej oxå.Ska jobba hela veckan lång...blir fint med klirr i kassa :)kan ju inte sitta här hemma o hänga läpp...Ladda med snor dukar o sen iväg :)
    Lovar att inte ringa o väcka dej ,men e du sugen på ett snabb skvaller vet du ju när jag åker om dagar....Ha det gött//Kram

    SvaraRadera