tisdag 1 februari 2011

Och jag ska va klappträ???

Ja ,jag kan banne mej inte va den värsta klappträ till mekaniker -hehe...
Fick in en bil efter besiktning och på lappen stod det:
Längst gående bromsrör hö sida fel monterat
Vad kunde det vara??? - Jo det var detta:


Nog för jag älskar att sätta skarvar,men detta tog banne mej priset!
Inte ens jag skulle göra så...Jag gjorde så här:


Och detta vart till övers:


Lite lagom snutt jag tog bort....
Mitt sätt var helt klart bra-gick igenom med blankt papper.
Fast det e klart det va ju jag som gjordet ;)
Annars har det inte vart en drömmdag...
Redan vid lunch fick jag mej en redig käft smäll av en Audi,
trodde tänderna flög ut...Har snygga bitmärken på insidan av läppen,
blödde som en gris...är rätt tjusig i mun...
Fast nu börjar svullnaden gå ner så man ser normal ut.
Nog för tand avtrycket syns på utsidan med...
Ja det e inte lätt att gå fulla ronder med bilar...
Men jag stanna kvar på jobbet,inte åker man till sjukstuga för en sån lita skit sak.
Och dels gick det ju bra-vart ju inte tandlös ,även om tandköttet e borta.
 Det blir nya tag i morgon,hoppas den blir lite snällare än denna dag.
Den som lever får se,
syns i mor´n
Adios//Leena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar