måndag 31 januari 2011

Udda gravyr ...

  Ja mycke har jag graverat på i mina da´r....
Men detta är nog det mest udda  jag graverat ...
alla fall hittils ;)

Gjorde mönster runt om,ena sidan en Ängel med text:
"Även en Ängel har en..."
Och på andra sidan Kamafun loggan.
Lovar att det var inte lika lätt gjort som på metall,
så det blev graverat först i plasten sen målat med svart.
(Skulle inte sett bra ut med grå gravyr mot guldet)
Blev rätt skapligt för att vara min första plast gravyr...
Som sagt möe ska man va med om - he he...
Undrar vad det blir next time... nääää - den tanken  lägga vi ner.
Då lär det bli hel Crazy!-som inte detta skulle räcka...
Men,men nu har jag testa det med.
Kunden nöjd = Jag nöjd.
Nu ska jag fundera på nästa utmaning...46 glas priser...
Åter till vardagen om man säger som så ;)
ha en bra kväll//Leena

1 kommentar:

  1. Jisses vilket plockepinn...du kommer att slita häcken av dig...haha
    semla? Köp med o kom hit så tar vi en fika här - det blir billigare...
    Kramiz

    SvaraRadera