fredag 11 februari 2011

Fredag

Då sitter man här igen...
Trött idag ,vaknade vid 4.30 och kunde inte somna om.
Min arm värkte ,dagen började bra.
Det har snöat inatt och blåsten har drivit igen våran väg.
Men jag tog mej till o från jobbet idag oxå.
Följe tången med el felet vart jag av med idag.
Den skickas vidare ,styrboxen som kajka på den - tror jag...
Det ena felet avslöste det andra,gick bara rund bana.
Nästa vecka blir det gravyr vecka
-nice :)  har saknat det...
Nog för jag kommer sakna skruvat nå fruktansvärt ...
... men det fanns inga inbokade jobb-så man fick va hemma.
Men jag har möe gravyr att fixa nu under vecka.
Ligger lite efter men det kappar jag igen på måndag :)
Nu ska jag ta en ledig helg och njuta,
hoppas ni får en skön helg.
Tuta lugnt i snö yran-så hörs vi på måndag.
// Leena

1 kommentar:

  1. Halka inte omkull!!
    Hopaps du hitter en bra plats till "tavlan" jag gjorde.
    Kul att du kom förbi.
    Kramiz!!!

    SvaraRadera