söndag 13 februari 2011

Helg Göra

Gjort lite jobb nu under helgen...
Tänkte få ledigt på måndag :) och leta glas...
så det vart jobb nu i helgen i stället.
Jag målade två demo ex till "home party visningen":
Sen blev det en demo vas oxå:
Det skulle vara Ängel tema på "home partyt" .
Hade lite gammalt sen tidigare som jag skickade med.
Hoppas de blir nöjda  med det jag skickade med.
Men,men så kan det vara...
Nu ska jag fortsätta plocka lite inför veckans utmaningar.
Men vi höres snart,ha det bra//Leena

2 kommentarer:

  1. Du hade ju i alla fall tur med glasen........haha
    Tack för skjutsen ner på stan i dag o jag antar att du kör försiktigt! HAHAHA .....
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jepp det hade jag...imorgon ska jag gravera om min mage inte e marackas igen...Börjar bli utslagen igen...Men vi höres Kram

    SvaraRadera