torsdag 10 februari 2011

CRAZY!!!!

BLIR GALEN PÅ EL-FEL!!!

 Idag var det nära att brista bara jag såg  bilen,
har varva dagen med att mäta kablar,följa kablar och gissa vart  alla 
jord punkter sitter ...
Inte blev det bättre av att se ritningen jag fick på eftermidda´n:
För hur man än följer kablar och trixar så flippar ena efter det andra .
När jag får spolning på lykter att fungera ,slutar torkarn att fungera.
Får jag den att fungera så slutar nå annat att fungera-frustrerande!
Har stirra mej blind på detta...Det som bara var att byta:
...spolar pump...
Jag är inte den person som brukar ge upp i första taget,
men nu börjar det kännas som jag vill ge upp...
Men vad tjänar det till???Nada!
Hur var det nu jag bruka säga...
"Ingenting är omöjligt - det omöjliga tar bara lite längre tid"
Så på med smilet

I MORGON ÄR EN NY DAG!
...med nya tag...
Nu ska jag förtränga detta en stund, gå o sova 
Höres i möra-ADIOS!
Leena

1 kommentar:

  1. Hahaha...så erbarmerligt typiskt!
    Är det inte det ena så är det det andra.
    Till tröst kan du komma o ta en kopp fika o en nybakt muffins på vägen hem från kneget...
    Kramizar

    SvaraRadera