fredag 28 januari 2011

Nu e det äntligen FREDAG!!!!!

Då vart det kväller...
Ännu en arbetsvecka avklarad...
Idag gick inte jobbet som jag hoppats på...knöl med en ådi (audi).
Skulle fixa 2:or på den,b.la. bromsar.
Jag lyckas  få bilarna "Gud glömde" - utmaningar...
Skulle byta slangarna fram...slutade med att varenda skarv o nippel gick av!
Slutade med att jag slet ner oken ,tro på fan att den nippeln  gick av i oket .
Vad göra? Borra upp o jänga lät ju som en jäkla bra ide...
...men när jag borrat upp o skulle jänga,fanns det inte rätt jängtapp - shit!
Försökte ta upp jäng med en ny nippel ,men lyckades inte...
Så jag fick släppa dagens sista jobb,detta väntar mej på måndag morgon:
Och hoppas de kan klirra en tapp till mej ,
så jag kan fortsätta på måndag med bromsarna.
Fortsättning följer på måndag.
I morgon är det en gravyrdag för mej,har ett jäng med speglar 
o glas som väntar på mej.
Ska va klart till söndag- nemas problemas-I´ll fix it!
Men nu ska jag ta o njuta av kvällen,
nu blir det "fredags myyyyyyyyys"!
Ha de gött//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar