söndag 14 september 2014

Pyssel ~ Pyssel

Idag var det dags igen. . .
Kurs med Kurt!
Dagens utmaning koka gröt med klister!
Man behöver fat ,skedar ,gröt ris,färg, kanel :)
Man blandade risgryn o klister,
satte dit även den målade trä skeden.
Efter det torkat målade man grynen. . .
Innan färgen torkat-strödde man på kanel.
Ser ut som ett grötfat  till tomten ,doftar JUL <3
Sen hade vi vanligt pyssel också. . .
Började med två Te burkar, har ju börja med
lös te o jag behöver verkligen burkar till det .
Så idag kom jag på att jag piffar upp lite
burkar till detta. . .
Burkar med en massa koppar o fat på ,
det tyckte jag passade till te. . .
Okej de e inte klara, ska klippa tyg o limma på
locken och sen ska jag sätta dit lite mer blommor tror jag :)
testing testing  ;) - va tror ni , blir det bra tro !? 
Hmmmmmm,en rand längst ner kanske också . . . 
Men vi får vela se, det tar vi next tajm -så det så. . .
nu ska jag ta o checka av nätet , snart börjar min favvo :
American Horror Movie
Den utgick ju förra vecka pga sport. . . 
Men idag e det igen -YEEEEEEEEEEEES !!!
Så nu ska jag snoopa lite på nätet, slö gluttar på 7:an  Okända .
Så nu har jag nte tid att blogga, men vi ses i möra.
Kramizzz
 
 
 

 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar