måndag 15 september 2014

Ny vecka och . . .

O REGERINGS SKIFTE ! ! ! - wiiiiiiiiii!
Med andra ord nu finns det en chans att få lite bättre . . .
- HOPPAS JAG !
För jag hoppas det ger oss "fatti lappar " lite bättre.
Vi bör få det bättre . . .är man sjuk så e man , så det så!
Men vi får vela se hur det går. . .
Vi får ha denna debatt om 4 år igen. . .  "det va bättre förr" ;)
Har suttit o talat med  Jaana nu på morgon,
planerar dagen. . .  bad idag -Äntligen!
Behöver min träning för jag har så ont i mina höfter .
Detta väderomslag e hemskt! Ont ,ont ,ont :/
Nu skulle man ha en sol semester . . .  oooooh!
På tal om det ,Anki kom hem från sin sol semester .
Så jag ska allt ringa o terrorisera henne :)
Få sällskap till mitt:
vi e inte så många längre som e hemma
eller vakna så här tidigt på mornar. . .
Jenny hon jobbar  :/  suck , har inte sett ryken  av
henne på flera veckor. . .Lika så Amiz . . .
Saknar mina vänner . . .
Säger som så -Ingen nämnd ingen glömd ;)
Ni e alla lika möe värda för mej !
-Så det så!
Men veeeeeeet ni vad, nu e jag kaffe sugen ,
så n ska jag ta en kopp kaffe till o
sen ska jag ta o terrorisera en pepparkaka
 (troooor jag ho e . . .)
Men ha en bra start på veckan ,det e ju måndag!
ha det bäst så hörs vi
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar