lördag 13 september 2014

What a day !

Alla tiders fin solig höstdag !
Ja det blidde en riktigt rar solig dag
i goa vänners sällskap :)
Dagen började med besök av Pär
han kom med riktig go fika på morgon -wienerbröd!
jisses va smarrig start på dagen! I LOVE IT!
Tusen tack , smakade smaskens vill jag lova.
Helen kikade förbi med Party Light katalogen ,
hon o jag satt o babbla medans killarna åkte o kika på
Pärs Cadillac :
Riktigt fin bil!
Sen när de kom tillbaka o vi gick ut , då vart det
skifft byte igen. . .  Krilla kom hit med grabbarna.
så mer kaffe åt folket ! -Pust i pust . . .
Well som lite topping på det kom Hoffa också, men då hade
jag smiti in till soffan för länge sen . . .he he . . .
Fast sen blidde det grilla när alla åkt hem . . .
Grilla fläskfilé , sen hade man två
tomtar som satt o väntade på att det skulle bli klart  ;)
Mina killar det  <3
Det va riktigt rart i kvälls solen .
Och lovar det vart riktigt lyckat med maten,
Smakade smaskens!
Efter maten vart det kvälls fika med
familjen Seffon  :)
Nu börjar jag känna mej aningen små seeeeeg,
så jag funderar på att krypa ner i sängen o
fortsätta läsa på denne bok. . .
så man kan drömma fint sen ;)
Sov gott  vi hörs i möra.
 
Kram kram
<3
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar