fredag 9 december 2016

Då var det fredag då :)

Wo-hooooooo vilken dag !!!
Det blidde lååååååång sjukan dag ,va där redan 11.00.
Sen vart det plaskus o apoteket innan an fick gå.
Har fixa papper på piller o pulver, så nu kan man 
åka och sola o bada  ;)  
Längtar sååååååååå till värmen . . . inte än ,men snaaaaaaart!
Jag o Anki tog en runda o shoppa lite solkrä o jox ,sen hade 
jag en minut till övers så det vart en snabb fika . . .
. . .och va kul , fick kaffe i en kopp jag målat 2010 -kul !
Min drake "klanten" va i farten , den har man måla
o teckna i 100 olika sammanhang . en lite kul att se han.
Och jag hade visst varit snäll i år, tomten hade varit
hos henne med paket till lilla mej :)
Så nu har jag paket under min julgran :)
Ska ta min tomte runda efter min lilla tripp.
När jag kom hem hittade jag en snaggis !
Vem hade trolla bort min hippie??? 
Jepp han hade fastna hos frisören -inte illa alls :)
Sicken snygging - så det så! Sen vart det en tripp
upp till Jenny o Marcus , vi blidde bjudna på middag.
Det va kalas -tack Jenny ,va super gött.
Sen satt vi o surra en bra stund ,tyvär hade denna 
klant glömt dosetten hemma så det vart att åka hem
vid 20.00. . .men ,men det vart lite skvaller  o kaffe ;)
Fortsättning följer -eller hur??? Och sen vart det 
att kika på deras fiskar ,dom hade fått en liten ål so min.
Konstatera va liten o söt den va medans min e "lite" stor.
min lilla "struts" han e jätte gosig :)
Och sen min lilla "Dino" ,tösen som 
visade sig va en liten kille . . . 
Mina godingar <3 Här e mattes killar :
Och dom e verkligen kompisar , kelar an med ena ,så kommer
den andre"avis" .Lite som Jocke o Tiger. . . Blir ett jäkla halå 
så fort nån får något gott. . . "syskon kärlek "  ;)
Men ,men så kan det vara, ska ta kväller nu.Gubben ska jobba 6-15
i morgon innebär att an får snällt kliva upp sen. O morfar ska firas ,
han fyller år .Har ladda med triss kalender o godis :) 
Sen skulle My komma till mej en sväng, edans Jenny o Marcus
skulle tomta runt i Örebro . Kommer bli en bra dag -så det så!
Men nu tar vi kväller,sååååååååååå tack för idag.
C U 2 MORROW!
Kramizzzzzzzzzzzzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar