torsdag 16 februari 2017

Skvaller dag ;)

Idag vart det en road tripp till Jenny , 
vi skulle ta lite kaffe ha juntta o skvallra lite. . . 
Har inte träffas på as länge! Så det vart en tripp
upp till Storå :) och kaffe i galet sällskap ;)
Är vi inte snygga så säg ???? He he . . . 
Det vart en låååååååååååång fika tråtts att jag vart sen 
i starten idag , försökte fånga fisk o joxa men det vart 
ju pannkaka. . . Men lite roligt hade jag när jag kom 
upp till henne jag tala med henne i mobilen o skulle
lura henne. . .Övertalade att slå på kaffet , då stod jag i 
hennes vardagsrum. Men hon kom på mej när hon kom 
in från rökat på balkongen. . . synd för då kunna jag 
inte skrämma henne -suck. . . eller kanske lika bra !?
Jag kanske inte hade fått nå kaffe om jag skrämde 
henne-eller va säger hon ??? Men lite kul va de.
Tiden den flög iväg medans jag virka o hon sydde,
vart mycke snack ;) men kom ju en bit ändå. . .
typ 4 varv på varje sko :D Får skylla på att vi hämta
hem Katja . . . eller hur??? Mmmmmm, så va det .
Hon hade skaffa nytt mobilskal. . .
Jäkla bra text!!! Eller hur???
Vill oxå ha nytt skal, min börjar ge sig,
löpte min -15 ,nu fundera jag  på denne. . .
Men det återstår att se. . . ska kika om man hittar nån 
annan pudding att blänga på -fnissssss.
Efter skvaller vart det hem över ,plocka upp moster 
o sen mot kören :)  va riktigt kul idag. . . synd bara att 
tiden går fort när man har roligt ;) 
Efter 1,5 timmas galande va det dax att fara hemöver.
Men vi gjorde ett stopp på Lidel, som hade ny öppning idag .
Ombygget vart bra den , köpte inget direkt.
Okej,bananer,yoggi o taco chips -dagens middag ;)
Skoja bara ,blidde stekt potatis o korv idag,
beställt av gubben . Men helt ok tycker jag .
Sen har jag slö surfat på datn o nu skrivit en rad
eller två kanske jag ska säga ;) 
Fast nu ska jag ta o glo på tv:n ,äntligen e den min!!!
Gubben gick o la sig o då e jag herre över dosan :D
Så nu alla inspelningar o sen får vi se .
I morgon e det fredag igen -sweeeeeeeet!
  1. Håret blir kortare.
  2.Fika dag                
   3.Bassängen             
4.FREDAAAG!    
- Kan ju hoppas på en trevlig helg då ;) 
Men som sagt, nu e det tv tajm, ha en bra kväll,
vi synes o höres!
   
    



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar