måndag 9 december 2019

Wiiiiih!

Vilken härlig slappar daaaaaaaag!!!
Äntligen LEDIIIIIIG!!!
Dagen började med att tomta för Anki :)
Blidde en kaffe tår uppe hos henne ,sen gjorde vi stan som 
avslutades med fika på Frosth 
Sen blidde det att åka till Gusselby o hämta Maskis.
Men innan jag åkte därifrån så vart det städa o fixa lite,
hittade mistel . . .så jag passade på att göra två att hänga upp. . . 
en till Berra
Och en hem hit ...
Tycker det e lite kul att ha en -bra att ha ;) fniss. . .
Som sagt sen vart det att åka hem , fick lite fika besök ikväll.
Först kocken o sen drulla Berra in :)
full snurr-nice ,nice!
I möra blir det att leverera lite fisk till stada , 
nu ska mina malar få flytta hemifrån.
har ju ett X antal som möljar runt i mina akvarier. . . 
Tror jag har en 25 yndel -pust lite trångt blir det .
Sen ska det städas för det var en skitgris som ramma runt här. . . 
 Tass avtryck i HELA lägenheten -Suck!
kan ju söka tröst hos Husse när matte träter!
Mutter ,mutter. . . 
"jag har inte gjort nå"-jo men visst va!?!
Nepp nu ska jag oxå slänga mej i soffa o kika på mr Beans Jul.
ha en fortsatt bra kväll- C U !
Kramizzz 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar