onsdag 11 december 2019

Lill-lördag👍🏻

Firades med tvätt o jobb... 
Blidde en mini stund på linan medans man
väntade på att maskinen skulle tugga klart....
Har haft mycke uppkoppling sista dagarna,
måne på g... O min värld blir lite upp o ner då, sov ju
Knappt här om natten - skulle lösa världsproblem.
Gamla vänner sökte hjälp, andra sidan härjade på.
Så 03.30 gav jag upp sovandet....
Sen har det blitt stora läggningar, testa nytt....
... Fast vissa va nöjda när jag va hemma o greja... 😉 
Men har ju inte lalla runt i etern, gjort lite nytta oxå.
Fixade mina akvarier igår....konka ner den från
Sovrummet o ner i pubben👍🏻
Nu e min bitch cave klar....nästan... 
En hylla till mina flaskor bara....
Om man blir klar... Återstår att se 😉😂
Sen tomta jag runt mitt stora akvarie, fast blir mer....
Och idag va det att plocka ur lite malar från lilla...
Dom skulle flytta hemifrån 😊 så iväg med dom.
Sen kom det nya till mej från moster (guppin).
Så nu rör det på sig i lilla igen 👍🏻👍🏻👍🏻 det blidde
Inte bara fisk utan fika o skvaller oxå ❤️❤️❤️

Gött va det ❤️tack❤️
Sen ut i skogen.... Där vart det mer ljus....
 Tomte i farstun o släd companiet ute...
...päron till farsa fixar jul 😉👍🏻 mysigt!
Kvällen skulle avslutas med skink macka....
Mmmm.... Detta med att smyga i köket, ingen här...
Då öppnar man kylen o vänder sig om....där är de!
Men mackor vart det,även om tillverkningen var
väl övervakat.... 😉
 Okej kanske även intaget...
Men gött vart det, så nu kanske man kan sova.
Ska ju köra ett dygn nu i möra 08.00-08.00.
Så ha de gött, vi höres o störes!
♥️Kram♥️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar