fredag 20 december 2019

LEDIG = GÖR ALLT DAG!

Jahapp , när man går av på morgon . . .
Då ska ALLT HINNAS MED!
Hmmm, det va in till stan -tanka skorven för soppa mätaren
skreeeeeeeeeeeek rött :(
Så jäkla typiskt , Berra tog min bil för han skulle iväg o jag 
fick hans skrutt o den ville ha soppa. . . SUCK!
Vilken tröst att det fanns en dunk i skuffen . . .ja ,ja iväg o tanka .
Sen snabbt som rackarn ut till Gusselby o hämta min lilla tomte .
Då slog det mej att jag skulle ha handlat ,okej in till stan igen .
och när jag ändå va där -tomta lite oxå :)
Sen hem för det kom ett sms från chenker om paket . . .
(som inte kom idag heller. . . )
Och jag fick inte glömma att svänga o hämta nyckeln!
Sagt o gjort fixa allt o mot Storå igen , well welll. . . 
Blidde en o annan kaffe först hos Jenny o co , fick mitt diskställ av My :)
Finurligt litet galler som man har över diskho .
Hur som haver landa vi hemma har ju haft stora tvättar dagen .
Snacka om att det e det tråkigaste som finns!
12-20 hej o hoooooooooooooooooooo :P
Mina sk lediga dagar går i ett. . .full rulle.
Medans man donar med tvätt kan man ju dra runt dammsugaren ,
man lär ju passa på att städa när man hiva ut hunden.
Ja det han jag oxå med, postade Masken till barnvakten :D
Va tvungen han kan ju inte va solo 24 h . . .
Så det har vart en dag som gått i ett , så  jag rundade av den med en bastu.
Det var lite lagoma efter en fläng o far dag , 
för sen e det nya tag på jobbet igen i möra bitti.
Sen ett pass till måndag -tisdag. . .sen blir det liiiiite längre ledighet !
Jisses va jag längtar. . .men den som väntar på nå gött ;)
Men nu ska jag götta ner mej i soffan o kika på tv en stund innan 
man ska sussa kudde ;)
Ha en fin Yule kväll alle sammen !
Kramizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar