onsdag 7 maj 2014

Rain...

Sing whit me. . . denne e såååååå bra !



Jobbigt väder , men det går an när man lyssnar på rock ballader.
För nu e jag bra less på detta pinkande från skyn -bläääääh!
Men det verkar ju inte klarna upp ens till helgen  -CRAPP!
Man blir så himla seeg av vädret , va helt slut igår .
Va ju barnvakt , det gick hyfsat  även om det vart lite stress
i slut ändan när en unge vart bort tappad av Taxi.
Tur kanske man va där så slapp hon stå i regnet till
halva natten , hämtade på vägen in till Linde då det skulle friseras.
Men det gick kalas bra annars . . .  jag va också till frissan .
Tur min frisör ringde mej igår , annars hade jag missa tiden totalt .
Det e lite typisk mej om man säger som så.
Man lär påminna mej om saker o ting . . .
Minnet e bra men kort  ;) Så det så!
Idag vart det möte med handläggare på AF ,
planerrar en arbetsram för mej, 6 h i veckan. . .
Skulle kontakta en arbetsgivare idag , så hoppas kunna få en test period.
Känns lite kul faktiskt , så nu hoppas jag få en chans .
Men det visar sig hur det blir . . . om man lyckas . . .
Men jag hoppas verkligen jag får detta nu -I WANT THIS!
Jaha, efter Jobb jakten vart det en runda till Amiz o höra hur det va me henne.
Sen slängde jag henne till jobbet eftersom det spöregna.
Det e ju inge roligt väder att va ute på -Inte vill jag det i alla fall.
Sen vart det hemfärd o fixa lite mat , vart en kulinarisk rätt. . .
Pölsa,nåja det kunna vart värre ;) men ,men gott va det .
Sen har vi haft en slö kväll jag här i soffa o lekt me datan
och gubben har lekt med mobilen. . . nu vankas det sos på tv:n.
Ska nog hämta en mugg te o en kaka .Om en timme e det Grey´s också.
Det e en tv kväll -alldeles lagoma göra en sån här regnig dag .
Ha en bra kväll med era nära o kära det ska jag ha ;)
Men vi höres i möra igen ,bye bye!
-På natten
                                                          så vi får fint i morgon !
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar