måndag 7 april 2014

TJO-HOO!

Kaffe gästen åkte nyss, så nu ska jag ta
o skriva en trudelutt om dagen...
Om det har hänt nå?
Njaaaaa, inge kul direkt,
det e ju bara MÅNDAG!
Jag har suttit o sticka lite på
förmiddan , det va ju skitväder!
Men det va ju tur ,för nu fick jag
klart hela min häl idag . . .
Så med lite tur e den helt klar i möra!
Hoppas på mulet väder då ;)
-då blir den garanterat klar :D
Skoja bara , nu vill jag ha lite sol.
Tror det finns fler dom hoppas på det .
Hade en mode visning på nya
Taxi Looken :
Min Pudding
 -snyggt me nya stilen :)
Hmmmm, va har det hänt mer idag?
Well, jag kika förbi Anki på vägen till sjukan .
Hon satt o sticka cupcake mössa. . .
Den vart fin :) Looki look here :
 
Jordgubbs cupcake mössa -fränt!

 
Som sagt dagens tråk för mej MR idag .
Så jag va instängd i burken i 60 minuter nästan.
Fast det va helt ok , va trött  så jag höll på att
somna i apparaten . . .  tiden gick fort idag .
Så vem vet jag kanske sov till  Megapol ;)
Sen vart det hem o steka pytt i panna  o vika tvätt.
Tur nog så vart man räddad av Kocken ikväll.
han ville ha fika så då slapp jag ta nå mer mark tjänst
här hemma. . . Nice ,nice!
Så Jag , Berra o Jimmy kikade på tv o fika,
alldeles lagom kvälls göra.
Så såg min regniga dag ut ,
vi beställer sol till i möra.
Så man kan va ute hela dagen lång ;)
Men nu ska det bli krama kudde!
Tack o Go Natt ,
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar