tisdag 8 april 2014

Duuuuuuu . . .

-Även om det regnar idag !
Hmmmm, det  vart inge solande på baksidan av huset -suck!
Men nu kan jag ju stícka lite på förmiddan me gött samvete ;)
Sen ska jag försöka gå upp en trapp och fortsätta packa upp
mina kartonger i garderoben vi städa förra veckan.
Men det tar vi lite senare , kan ju inte starta dagen på högsta växeln .
Man ska ju ta det ite lugnt -så det så ;)
Satt o sa ifrån mitt medlemskap i bil klubbenn nyss. . .
kändes inte kul , men samtidigt har jag inte kunna åka upp till
klubb huset mer än 2-3 ggr förra säsongen -pinsamt ju :(
Det har blivit så fint i Silver Wheels klubb hus,
dom har verkligen byggt upp klubben .
Men jag hoppas att jag ska kunna komma igen , bara
ryggen håller . Kan ju inte åka på nå riktiga cruisingar längre :/
Tänk jag har missat Meckat i 4 år (Power Big Meet i Västerås ) !
Suck . . .inge kul alls :( men vi satt o prata om man kunna åka nu den 1 maj
till bilträffen i Fellingsbro. . .tror jag det va  Prästbryggan tror jag det hette.
Så man kommer nå vart , har min rulle om min rygg packar . . .
Men just nnu e det lite bättre , men man ska inte ropa hej ännu. . .
Men lite tjo-hoo kan jag ta  ;)
För just nu har jag svara på dessa värk tabletter så livet e lite
ljusare än förra månaden-så det så!
Men sen ska man inte klaga , det finns dom som har det värre.
Nepp nu ska vi sluta rota i detta  o ta o rota i annat .
Typ gå ut på facebook o se om det har hänt nå kul där . . .
Jag gjorde en rejäl rensning på facebook i omgångar
med fölk , vart för mycke jox spel o annat somk togs bort.
Men nu har jag börjat samla ihop vänner igen .
Mycke gamla , kul att se vilka som hamnade tillbaka
på deras egen begäran :)
Kanske lite för att min blogg finns där  . . .
 C U THERE !?!
För nu ska jag dit ;)
Hejs svejs. . .
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar