söndag 6 april 2014

Hip hip hurraaaaa!

eller lite speciell dag va det allt .
Vi i Juntan skulle fira Jenny ,
eftersom hon fyllde år igår :)
Vi kom överens om att överaska henne,
vi skulle baka o fixa paket. . .
 
Amiz skulle göra choklad rutor
Anki skulle baka muffins         
Anna skulle göra kakor            
Och jag bullar. . .    
                 
Jag höll på att försova mej
från bullarna idag :D
orkade nämligen inte baka igår kväll,
så jag satte klockan på ringning .
Tänkte ju baka tidigt i morse. . .
Meeeeeeeen. . .
När har det blivi som jag har tänkt mej ???
Inte dom närmaste åren i alla fall!
Men ,men kom igång vi lunch
och bra vart det . . .
 
-  CHECK THIS OUT!

Vart mumsigt värre,
va tvungen att tjuva en ny gräddad ;)
 

 
Lagom när jag blev klar med bakandet ,
så var det dags att åka o plocka upp alla :)
Anna o Anki åkte med oss dvs Berra o mej.
Sen åkte vi o slog följe med Roger , Amiz
 o lilla fröken Anastacia .
Sedan vart det att åka upp till Jenny.
Hon vart lite paff . . .
Men verkade nöjd , fick ju paket o fika  ju :)
 
Hon fick en Mustang
att ha på gården . . .


Det e ju inte alla som kan skryta att de
fått en svart mustang på sin
Födelsedag -så det så ;)
Vi fick njuta av fika
och en trevlig
eftermiddag tillsammans :
 

(vi från juntan )
 


Anki
 
Rock on Amiz

Amiz o Anna
 
Födelsedags barnet :Jenny

Kidsen:My o Anastacia

Amiz Gubbe Roger
 
Konstatera att Jennys gubbe inte fastna
på mina kort så jag låna ett av hans kort.
Så här ser han ut . . .
 
Och sist men inte minst . . .
 

Min gubbe <3 Berra <3
 
Jag tycker vi hade en mysig eftermiddag
 -tack för kaffet Jenny !
Och tack Marcus för du inte skvallra för Jenny
att vi skulle komma idag o fira henne :)
 
 
Och med dessa kort vill jag
sätta punkt för idag .
Tack o hej från mej!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar