tisdag 22 april 2014

Go Afton!

Här har ni en som har sovit bort dagen ,
 
 
men som mår riktigt bra nu -så det gjorde susen!
Snacka om man mådde kass av att inte ha sovi på natten ,
men hoppas man kan sova nu i natt bara för man sov så gott nu
på eftermiddan . . .
Men om inte annat så har jag ladda med böcker  idag .
Ska börja med denna:
 

I ljuset av din skugga
En bok om dödliga o odödliga -perfect!
Hoppas den e bra, annars har jag en till hemma.
Tänkte ha en ute i solen bok o en  "go natt ".
Ikväll tog jag kvälls fika ute i trädgården med gubben .
Vilket jobb han har gjort !
Nu syns det redigt va fint det blir.
O vilken uteplats som börjar komma fram nu .
I LOVE  IT!
Det va riktigt rart att sitta där ute o lyssna på fåglarnas kvitter .
Det e som att va mitt i skogen en ändå inte .
Helt underbart , vem kunde tro det . . .
Riktigt rart.
Nu väntar jag bara på att herrn som skulle hämta däcken
kommer o gör det . Så man fick fint från det också.
Annars får jag försöka låna en kärra o
hjälpa dom att få hem dom . . .  det va alla däck o inte bara
de fina som skulle tas bort . . . suck .
Men ,men så var det .
Men nu ska jag inte hispa upp för det , det reder sig.
På ena eller andra sättet .
Fick fika gäster idag Jimmy o Devil .
 
 
 Dom kom på kvälls kaffe .
Så det vart lite skvaller o tv -kul det va ju ett tag sen :)
Fick till o med Berra o vila en stund av slitandet ute
 
 
Nu e det dags att plocka ihop för ikväll. . .
Kanske göra ett försök att sova lite .
Ska göra ett tappert försök om inte annat -så det så!
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar