onsdag 19 mars 2014

Suck . . .


Det snöar!!!
Va less jag blir! Inte nog med att min höft börjar
strejka igen så ska det snöa!
Fyyyyyyyyyyyy F-N!
Jag blir så less. . . typiskt att allt brakar på
samma jäkla dag  :( -snyyyyyyft!
Men så e det , nåja man ska ju inte ha tur jämt.
Ska va gla att det va bra 5 dagar i alla fall.
Troligen så e det väderomslaget som gör sitt,
kanske det att jag har haft full snurr nu när jag vart bra.
Så nu ska jag ha soffa + filt o glo på tv dag .
Alldeles lagom i snöyran.
Har ingen större lust att göra någe idag .
Men nu ska vi se det positivt . . .
Nu ska vi hitta 5 positiva saker 
man kan göra  när det
Snöar :
1. Man slipper va ute o rensa gården.
2. Jag slapp tvätta o hänga ute idag.   
3.Får mysa under filten o se på tv.     
4. Kan tända massa ljus inne o mysa. 
5. Kan sticka på mina raggisar .         
Se där ja , nu ska vi på med leendet . . .
 O fixa en mysig onsdag i snö yran :)
Haaaaade gött , c u later!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar