tisdag 18 mars 2014

Shoop Shoop Song

Fick en ny låt på kören ikväll. . .
. . .fast denna kan vi ju ;)

Den e bra tycker jag , synd att vi inte kör riktigt original- orginell. . .
Lite annan melodi , men det ska vi kunna fixa ;)
Som sagt det va kör ikväll, har vart hemma hela dagen annars.
Haft besök idag , första besöket drulla in runt 8 .
Då kom Jenny o Marcus  :)
Lagoma när de åkte kom Jimmy förbi , han ville ha  lite hjälp
med ett påsk utskick.
Så vi klurade ut en snygg inbjudan till påsk buffé.
Check this out:
Men vid lunch vart det lugnt , då bedda jag ner mej
 i soffan med film. . .
Gluttade på :
Förväntade mej lite mer spänning eftersom det
var en film efter Stephen Kings bok. . .
. . . men den gick o titta på .
Hur som haver vart det en slappar eftermiddag
även om orken kanske fanns att göra nå.
Men lär ta det lilla vackra me ryggen
så den inte rasar nu när den e hyfsat bra.
Har ont fortfarande ,men nu kan man komma
över smärtan på ett annat sätt. . .
Gissar att folk tror att jag inte har ont alls.
Men så lyckligt e det tyvärr inte.
Däremot e den värsta smärtan borta just nu.
Så dessa piller fungerar :)
Och det va inte en dag försen!!!
Känns som man kan leva igen-RART!
Men nu ska jag ta o terrorisera min gubbe lite,
men vi höres i möra.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar