måndag 17 mars 2014

Avig , rät ,avig , rät . . .

Försöker mej på resoren på raggisar. . .
Lika bra nu när det kom snö igen .
fast som tur e så försvann det mästa bort
nu under dagen , hoppas det sista smälter
under morgon dagen -eller hur!?!
Det ska ju va vår NU och inte sen ;)
Förutom snö mutter har det vart en
hyfsad dag.
Åkte till sjukan vid lunch,
tog en fika med Anki innan jag
skulle på kurs med Kurt.
Men idag flöt det på bra , vi hade
Yoga men det va mer avslappning idag .
Rätt rart att ligga på en brits o filosofera till
lugn musik. . .skönt.
O dagens tema va kost o smärta , så det va
inte så tungt kapitel vi malde heller.
Nästa gång skulle vi få dit Dr som skulle svara
på våra frågor . . . 3 timmar diskussion
-HELT OKEJ!
Efter kursen vart det hemfärd med gubben.
Lite matlagning, sen har jag suttit o knopa
med mitt strump skafft.
Som vanligt fick jag repa hundra ggr,
men nu ser det vettigt ut ;)
Fortsättning på den följer i möra .
Man blir så trött i axlarna ,
inte så bra kanske. . .
Men kul tidsfördriv  :)
Sitter o slö tittar på 4:an
Musketörerna
i brist på annat , men bättre än gubbens
Discovery program i alla fall ;)
Men ,men han ska vela få titta på nå han
vill också.
Jag kan ju alltid glutta på datan . . .
och det ska jag göra nu en stund,
vi höres o störes!
Bye!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar