måndag 17 mars 2014

GO MORGON!


Ny vecka o nya tag,
startade med frukost me gubben .
Nu e han på jobbet o här sitter jag o klickar på datan.
Va less man vart när man tittade ut idag -SNÖ!
Hade gärna skippa det , men jag e ändå gla. . .
 
VI HAR SOL IDAG! ! !
O det e ju inte dumt det . . .
Idag e jag lite mer degig i ryggen ,men har haft
tre dagar när ryggen har vart kalas bra mot
va det brukar vara .
Men ändå e den inte helt kaputt -tur nog!
Bäst att ta det lilla vackra idag .
Blir ingen snöbollskrig :/  -suck!
Däremot ska jag hasa mej in till stada på
kurs me kurt , men idag blir jag sen dit .
Ska få besök nu på förmiddan  :)
Så nu ska jag ta o förbereda lite kaffe o jox.
Meeeeeeen  ha en riktigt bra dag,
för det ska jag ha !
Ut o kasta snöboll med er :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar