söndag 16 mars 2014

Den går o den går . . .

. . . det e jag som mår prima. . .
Alla fall stundtals , så dessa piller får godkänt!
Idag har jag haft en bra dag :)
Började dagen med en sen frulle ,
delade den med min lilla pippi.
 
 
Jocke va o sträckte på vingarna innan
Tiger kom in från sin morgon runda.
Lagom när man hade hoppa i kläderna
fick vi besök . . .
Ubbe o Krilla kom förbi o visa nån bil
till Berra dom tyckte han skulle ha.
Men det blidde ingen deal med Audin.
Tur för mej , mindre jox på gården !
Hmmmm, sen vart det iväg på road
tripp i soooooolen!
Åkte till Stråssa , hälsa på Matti o Madde.
Dom har fått så fint hemma nu :)
märks att det bor en kvinna i huset ;)
He he , skoja bara , det va så snyggt sist.
Men idag var det nytt igen , man blir sugen
på nya möbler o grejer . . .
Sen åkte vi bort till gamla huset ,
hämtade lite kläder igen o lite annat
smått o gott .
Hittade lite tussilagon runt huset. . .
 
 
Nu känns det verkligen vår!!!
Efter check rundan for vi hem,
borta bra men hemma bäst :)
Vi grilla lite körv o fixa potatis sallad
Smaka smaskens !
Sen ploppa Jimmy upp på kvälls kaffe.
Så vi satt här o kikade på talang joxet på tv
samt Okända . . .
Under tv tittandet gjorde jag klart min
 
 
 hals värmare.
Och eftersom man e liite speedizzzz
Så började jag snickra ihop en klocka. . .
 

 Och jag fick ihop en klocka av mitt skrot!

 
Snygg va!?!
 
 
-" Jag lyckades du Jimmy", så det så ;)
Ne-hepp. . .  nu ska denna speediz ta o
speeda mot sängen!
Blir en tidig o låååååång dag i möra.
Sååååååååå,
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar