onsdag 26 mars 2014

Brrrrrrr fryser!

Är trött o frusen idag , ingen lust att göra nå.
Men ,men jag har ju vart duktig idag . . .
Idag fick jag för mej att rensa i garderoberna,
o kasta allt gammalt jox som
 man inte kan ha. . .
Fattar inte hur saker har krympt i tvätten.
Eller va det dom dära djuren  igen !?!
SUCK!
Nåja det vart bra i slut ändan.
Eller va tycks???
Sen fick skåpet me alla dukar o jox  en dust me´!
Kastade allt trasigt o förstört ,
i morgon fyller vi på resten av grejerna.
Hade ju lite på tork ute under natten. . .
Gissa va kul det va att titta ut när det
va en massa snö :/ -Fy F-n !
Crapp va kallt det va att sprinta ut efter
tvätten i morgon rock. . .
Tur man bor på landet  , så ingen ser mej !
Sen ikväll har jag pyssla med min stickning:
 Skaftet klart
Hälen vänd
Nu e det foten kvar ;)
NICE NICE!!!
Fortsättning följer på denne .
Gubben åkte iväg o hämta lite grejer
till mej , ska göra två lykter till fredag.
Dom ska ut till minnes lunden . . .
Men det blir morgondagens pyssel.
Och i morgon ska jag  också på kurs :/
Men det e ner räkning ! Det e ju i morgon
och på måndag kvar sen e det slut !!!
Nepp, kom nu med grejer-hmmmm. . . 
ska nog pyssla lite nu i alla fall ;)
Have a nice eavning,
c u 2 Morrow
BYE!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar