tisdag 25 mars 2014

Våffeldagen!


Ni missade vela inte att det var våffeldagen idag!?!
Det gjorde inte vi , vi grädda fras våfflor :)
SMAKADE SMASKENS !!!
har synda annars också idag . . .
Det vart visst lite lördag när jag satt o sticka,
hittade kola skålen. . .
Det gick åt några stycken när man satt o
sticka , repa o sen sticka igen -pust!
Det va inte lätt att få till hälen så den vart
bra, jag lyckades ju tappa maskor :(
en sak e säker att jag kommer bli
expert på att sticka strumpor . . .
Har nog lyckas med alla fel som tänkas kan.
Men det e vela så att man lär sig av sina misstag ,
fast det hade vart trevligt om dom hade vart färre.
Men som vanligt -blir det aldrig som jag
tänkt mej, så man borde va van  ;)
Idag har det känts bättre i ryggen nu när
man tagit lilla vackra .
Ska göra likadant i möra, va hemma o softa.
Hoppas det blir sol i morgon också,
jag glömde ta in min tvätt jag hängde ute.
Men får se det positivt jag kom ihåg att
slänga ut det på linan
 . . .kunna vart kvar i maskin ;)
Det har ju hänt så man fått tvätta om det .
Hmmmm, va hände mer då ?
Joooo, jag fick hjälp med shoppa. . .
Så jag lyckades fylla mat förrådet  :)
Känns bra nu e maten fixad , bara räkningarna
kvar att betala. . .
Men det tar jag i morgon , för nu e jag bra seeg.
Ska ta kväller nu ,
Tack & Go´natt
Vi ses i mörr´n
Kram
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar