torsdag 27 mars 2014

Då har man vart duktig igen. . .

Alla räkningar betalda o klara :)
Känns riktigt rart!!!
Har haft riktigt bra flyt idag av hövve taget . . .
Fick en gla överraskning ,
det va SISTA GÅNGEN idag  :)
Fast om jag e ärlig kommer jag sakna det ,
men det e mest för att vi var ett bra
sväng jäng som träffades 2 ggr i veckan.
Men det e ju så. . . 
man saknar inte kossan förrän båset e tomt ,
-eller hur!?!
Hmmm, men det kommer bli ett
uppföljnings samtal o sen en åter träff
om typ 2 månader. . . sweet . . .
Efter sjukan vart det en fika hemma hos Lotta.
Alltid lika trevligt :) Tack för kaffet Lotta!
Och sen till min lycka hade hon rota fram
 lite grejor som jag fick köpa. . .
Vart så himla glad !!!
Du gjorde verkligen min dag  :)
Tack Lotta för att jag fick köpa´t!
Efter fika vart det plocka upp Anki
och åka o fixa blommor till begravningen i morgon.
passade på att lämna Jaanas o vårat ljus
med våra sista hälsning på . . .
Gjorde dom igår. . .
 Det blir från oss i ställe för blomma. . . givet vis har vi hand bukett ,
eller va det nu kallas. Beställde rosor till det .
Känns bara så himla ofattbart att han e borta.
Det kommer bli tomt efter honom  för han va en
kompis jag uppskattade verkligen .
Alltid gla o trevlig, lärde känna han för länge sen . . .
det va genom raggar kulturen <3
Han presentera sig som hövdingen . . .  där av ville vi
hedra hans minne med dröm fångare.
Det sägs ju att dom fångar allt ont i nätet. . .
Så nu får han en fin resa till de stora vidderna.
Och som han sa själv - Sov Gott med Gud o Johnny Cash
Jag försöker tänka positivt att nu har han det bra.
Nu sitter Hövdingen breve Johnny Cash o snackar <3
Med dom orden sätter jag punkt här,
vi hörs i morgon . . .
BYE
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar