måndag 24 mars 2014

Aj aj aj . . .

Usch idag var det en riktig
väckning igen -suck!
Brände o mola i höfterna så man
visste inte hur man skulle ta sig upp
ur sängen :(
Man ska vela inte klaga så mycke,
har haft en super bra period med mina
nya piller. . .  meeeeeeen nu
va det visst dags igen !
Man blir lite depp nu när det har vart så
himla bra så himla länge. . .
Men inget varar förevigt,
det borde man vela veta vid
detta laget -suck . . .
Dagens plan få bort toppen av
smärtan innan man ska in till
sjukhuset på kurs igen.
Hmmmmm, sen kanske man ska
kika in till mormor en sväng.
Hamnade på sjukan igår, hade visst haft
lite vatten i lungan.
men det va ok för övrigt med henne.
Ska ringa o höra om hon orkar med besök.
Då tar jag det innan jag ska på kurs med Kurt .
Men nu ska jag lägga mej på soffa o glutta på
en film eller två. . .
Då kanske mina piller hinner börja verka
och man mår lite bättre.
Ha en bra dag , så hörs vi!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar