måndag 24 mars 2014

Suck!

Hej o hå vilken jobbig dag det e !
Har haft en av de dära :
AJ SOM F-N DAGARNA!
Hemskt ! Man blir snabbt van vid att inte ha så
himla ont. . .  men idag har det inte spela nån
roll hur mycke piller jag har tagit extra.
Har haft ändå jäkligt ont -INGE KUL ALLS!
Nåja man ska inte gnälla va det . . .
. . .men jag kan vela få muttra lite-eller!?!
Från det ena till det andra,
idag var det Kurs med Kurt .
Allt gick bra utom Yogan , man skulle sitta
och göra rygg flex o sen en annan rygg
övning o sen var det kört igen! ! !
Tur nog så e det bara 2 ggr kvar !
YES YES YES ! ! !
Så nu längtar jag till april månad ,
så jag slipper Yogan .
För jag får inge gehör på att det gör ont att
rulla o vrida på ryggen .
Men som sagt 2 ggr kvar !
Vart upp plockad av gubben på sjukan :)
Har ju min privat taxi ;)
Tur det , för jag hade inte fixa det idag .
Sen vart det lite kockande när vi kom hem .
Idag vart det stekt pippi o ris med lite sås.
Till o med Tiger gilla dagens mat .
Han smaska kyckling file ,lilla gotte grisen  ;)
Efter maten har jag bara slöa , slöa o åter slöa.
Eller försökt vila höfterna här i soffa.
Gårdagen o dagens Yoga gjorde sig påmind.
När jag ändå bara satt så fortsatte jag me
mina stickningar.
Jag sydde ihop min hals värmare,
visst vart den bra!?!
För att va första gången jag stickar flätor o sån här
moss stickning  tycker jag det vart sövveränt bra!
Tur det fanns instruktioner på YouTube ,
så jag lärde mej genom alla video klipp jag titta på.
För jag fattade ju inte hur man skulle göra
bara genom att läsa mönster.
Och sen fortsatte jag att sticka häl på
mina raggisar . . . kort kommer senare ;)
Men jag engagera både Berra o Jimmy
i min stickning -de höll räkning på min
hälstickning  :)
Så undrar om jag får fika besök fler ggr ?
När de åker på att va varv räknare när jag
stickar :D
Så kan det va en helt vanlig kväll hos mej!
Men nu e det Medium på tv 7, ska kika
på det innan det e dags att sova.
Men vi hörs i morgon , det blir en
 hemma kurera dag  för mej .
Meeeeeen. . . .
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar