tisdag 25 februari 2014

MORRRRRRRR!

Som man inte har nog med värken så nu har jag
knöla med internet anslutningen sen 21.00. . .
. . .baaaaaara dryga 2 timmar!!!!
Trött o ont o bläääääh!
Fast hela min daga har ju inte vart det förstoss.
Va in till stada, till o med förbi sjukan . . .
. . . kan ju inte va ifrån det huset :P
Och vet ni -jag ska dit i morgon med -ooooooo så KUL!
Mutter ,mutter ! Nåja jag hade lite kul också idag .
Fika o shopping, bästa av allt va att vädret va fint:)
För när jag rulla ner för berslagsbacken så
va solen framme -UNDERBART!
Hade kul ,även om folk glodde -he he . . .
Jag satt nämligen på min rullator o rulla ner.
Jepp -åkte ner ,kul va det !-Så det så!
Undrar när min rullstol kommer. . .
borde va snart det e ju alla fall 2 veckor sen ja prova ut den .
Ser fram emot den -så man kan va ute o ta ett race med den :)
Slippa sitta o sparka mej fram på denna eftersom inte ryggen ork
med att gå mer än mellan köket o vardagsrummet typ.
Man e bra låst -suck . . .
En annan positiv sak va att jag fick byta ut
mina fisk pinnar idag mot riktiga firrar :)
Husse släppte i dom medans jag va på kören idag .
Sen fick jag sätta ner grönsakerna ;)

 Gubben va med o köpte fisk idag , vi valde varsina sorter .
han tog tetror o svärdbärare , jag black molly o drakmal.
Så nu e det full snurr i akvariet -bättre än fiskpinnarna ;)
 - eller hur !?!
Hur som haver så nu e det fint ,tycker jag . . .
det e min avkoppling o meditation o stirra på firrar .
Hmmmmmm  . . .snart e klocka tolv o mina piller
fungerar inte . . .  vart ömt efter dagens kör.
Men det va kul att komma iväg ,men det kändes
i ryggen nu när man sjöng -ingen hit me nåt igen :(
hoppas det ger sig till framträdandet i Vedevåg nu i början på mars.
Vill så gärna va med. . . det e ju målet med all övning.
Nej nu måste jag tassa runt lite ork inte sitta o skriva mer. . .
fortsätter i morgon bitti,
natt i natt på er!
C U
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar