torsdag 6 juni 2013

Wroooooooooooom . . .

 
BERRA  VS  LEENA

 
Jäklar i min lilla låda
va Loyden gick fort!!!
 

-No breaks!!!!!!
 

Så det slutade med att vi
parkerade Loyden i min rabatt!
Detta e typisk Leena ,
plantera i  blomm rabatten:
 
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
 
 
 
 Näää -jag krascha inte den-har vela körkort!
Utan jag fickparkera lite snyggt  ;)
Visst vart det snyggt !?!
 
Ihop kok av blommor o däck o som
pricken över i . . . där står han:
min lilla LOYD :)

 
Som sagt , udda vart det .
 
 
 Ska det va - så ska det -he he . . .
Men Gubben verka ha kul när vi doona
ihop nya rabatten. . .
Undrar va grannen säger i möra bitti ?
Han går förbi me hunden
ruskar nog på hövve - "biltokar". . .
 
Men varför ska man va som alla andra?
Finns ingen anledning. . .
finns tillräckligt med idioter ändå. . .
 
Men så kan det gå,
när inte haspen e på . . .
"  Livet på landet - U know ;)  "
 
Wrooom -wroom
mot nya äventyr. . .

C U next tajm -Bye!
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar