söndag 9 juni 2013

I´m back. . .

Manglad -but still alive!
Så än så vart ni inte va med mej -sorry!
Haft en händelserik helg även om man har släpats
från punkt A till punkt B. . . 
Just nu grämer jag mej över att jag  tog mej en tripp. . .
Synden straffar sig själv - känner mej totalt manglad .
Men det var det värt -idag var det det .
Fööööööör. . .
 
Idag va jag på kalas :)
 
 
Grattis Joni!!! 

 
Efter fika vart det paket dags,
det vart en bräda. . .

 
Joni gilla nog min ide mer än va mamma gjorde ;)
Men hövve saken grabben vart nöjd . . .
. . . och den prövades givet vis :)
 
 
Så nästa gång vi ses blir det att åka pipe line ;)
Tack för tårta o massa gott!
 
....
....
....
 
Sen ska jag passa på att tacka andra som gjorde
denna helg trevlig:
I fredags va vi till familjen
Seffon / Eide :)
 
Knytis  :)



 
 
....
....
....
 
Sisten ut vart Mattis grill kalas igår. . . .
 



 
                           The End
                                                           för denne gång
                                                               Adjö!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar