onsdag 19 juni 2013

Slut. . . kaput. . .

Finito!!!
Jepp, e hövve dumt får kroppen lida
-Och nu lider den rejält !!!
Den har då fasiken inte vart i fas på hela dagen,
men inte vart det bättre av mitt stressande idag .
Först jobba, sen in till stada . . .
. . . ta en snabb lunch , sen till dr. . .
Sen åka hem  o vända åka o handla till
midsommarafton -blähää. . .
När vi kom från shopping rundan va jag redan
i det skick att jag va mör ,arg o less. . .
Så i ren ilska blev det att jag härja om städningen,
fick mr att dra runt snabel draken medans
jag försökte se ut att jag damma runt grejerna.
Fick ge upp till slut när jag tappa ena efter
det andra i backen. . .var det inte skurhinken
så jag hade vatten halv vägs upp på väggarna
så ar det datorn o som topping drog jag ner
flaskor jag skulle damma. . . Allt bara jävlas :(
Inget håller i nävarna-hatar detta!!!
Så det vart en tub lim ikväll och mindre att
damma nästa vecka. . . - suck  :/
Shit happens nu ger jag upp för idag ,
medans nåt e helt o torrt fortfarande!
Hoppas på bättre dag i möra. . .
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar