torsdag 20 juni 2013

Äntligen midsommar väder :)

Då e regnet här o midsommar i möra = Svensk sommar :)
Det går inte att hänga läpp , blir inte bättre av det . . .
Nu ska vi se det på den ljusa sidan!
Ungefär som denna dag, man ska se det positivt ,
ont satan i gatan - meeeeen det e sista jobbar dagen för vecka :)
Men den har ingen bra start nu 9.00 har jag tid för :
tandplågaren!
Hmmmm. . . sen får vi se hur dagen blir. . .
är ju inget jag ser fram emot att sitta i den stolen direkt.
Men.men det ska vi nog fixa idag. . .
Nu skulle vi se det på ljusa sidan idag .
Sen ska vi ut o snygga till gravarna, handla det
jag glömde igår :/ alltid e det någe.
Det man inte har i hövve får man ha i bena!
Och nu ska jag hoppa i kläderna så jag inte
åker i pyjamasen. . . virri som man e :D
Ha en bra dag  -glöm inte att LE !
Det gör jag
...
...
...
...
 
-så det så!
Keep on smiling, så hörs vi sen !
Bye!
 


2 kommentarer: