måndag 3 juni 2013

Hängig. . .

Lite sliten tror jag efter gårdagen. . .
Kanske mindre smart att ta promenaden till 68:an .
 
Vart bara 7 km enligt gps i telen. . . men nu känns det rart.
Idag såg vi intressanta rivspår i trädet föresten:
Satt bra högt upp på trädet. . .
. . .undrar va det e. . .
Kan ha vart en mr. . . .

 
 

 
Jag stannade dock inte o utforska saken närmare. . .
Knakar o brakar duktigt i skogen .
Men jag vet att det va en som snodde grannens bi odling
ett par år sen. . . Så omöjligt e det inte.
Men o andra sidan har vi safari här i skogen.
Har älg,rådjur,varg,räv ,lo, mård,bäver,vildsvin,
tranor,gäss, orre ,tjäder, örnar,gök mm mm . . .
Så klart vi ska ha en mr Bamse också ;)
Fast han behöver inte komma på kaffe hemma hos mej !
På tal om kaffe , så vart det kaffe o data jobb idag.
Satt o knopa reklam igen . . . Få se om det vart bra.
Men jag gjorde mitt bästa även om programmen i datan
inte va den mest samarbets villige saken. . .
Men det lär inte bli så många reklam jox till.
Fick besked idag att jag bytt handläggare på AF
så snart ryker jag har jag en känsla . . .
Får ju inte ha praktik om det inte leder till nå o just nu såg det vela inte
så himla ljust ut enligt mailet jag fick.
Men det varar så länge det  varar. . .
Vi får ta en dag åt gången, e lite som jag sa i morse:
. . .och leva efter det -nu göt vi det bästa av detta. . .
Kan ju göra ett tappert försök i alla fall.
Men nu ska jag sätta punkt för jag e seeeeeeg,
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar