tisdag 4 juni 2013

Bla bla bla-haaaaa. . .

. . . Tala ut om dina problem. . .
Jo jag tackar ja, mådde piss före ,inte vart det bättre av att
 psykologen på smärtenheten rota runt i min skalle. . . 
Så nu MÅR jag PISS!!!
Tycker man har tillräckligt med bekymmer just nu,
utan att bli påmind om allt annat skit också.
Skulle det inte va tvång -då  skulle jag skippa detta!!!
- För det e bra förnedrande .
Tycker det e drygt att hålla masken vanligt vis , men nu vart det svårare.
man bet sig i läppen ett x antal ggr idag.
Men ,men sånt e livet på en pinne. . .
"Se on sitä meitin tuuria se "
( "det är typiskt min röta det ")
Tappade suget duktigt igen ,vart inte ens en redig promenad idag . . .
Lyckades dock få ihop 2,5 km och det med en massa ulk o stopp.
Så inte e det min dag inte , i tanke på gårdagens harvande till 68:an. . .
Tur så har jag mitt plaskande att räkna till dagens hurtande.
Fast det vart ju också lite sur upplevelse. . .
Idag fick dom som fick bada under sommaren en lapp ,
o de som inte fick en lapp - vart sura o drog en haranger. . .
Fjäsk o gu vet allt va det berodde på enligt dom ,det va så man skämdes nästan
för man fick fortsätta under sommaren.
För jag har då inte fjäska för bad i sommar-så det så!
Men man blir less av att  lyssna . . . okej det behöver inte va riktat
personligt meeeeeeeeeeen man blir lite depp. . .
Men det va som jag sa åt en äldre dam,
vi får va glada över att vi fick bada. . . så dom anser vela att
man behöver det  när vi fick lapparna eller!?!
Isch va jag gnäggar. . . okej då kan vi gnägga lite till då.
Då tar vi tankarna om det sk "JOBBET" ,
blir tokig av att vänta på svar från min nya  handläggare.
Vad händer ? Fick ju inte Gusselby, så va f-n ska jag göra nu då!?!
Kan någon va så vänlig o förklara för mej vad som händer. . .
Praktik ,sparken ,jobb???? Det finns inge värre än :
DU FÅR VÄNTA O SE!!!
Och kom inte o säg åt mej att det ordnar sig . . .
. . .för jag tror inte på tomten heller-så det så!
Ja -jaaaaa jag ska va gla!
-NÖJD NU!?!
Bra! Då kan vi byta ämne då. . . .
. . . mutter ,mutter ,mutter. . .
idag synda jag också  :(
meeeeen. . . .
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
 
 
GÖTT VA DET!
-Så det så!
Är som mina små älskade drakar. . .
en riktig göttare.
Men ibland e det gott att synda,
vet att man inte ska . . . men,men - så e det.
Och bara för det, ska jag ta en bit till nu !
Adjö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar