måndag 24 juni 2013

Det va den måndan det. . .

Ja då har an överlevt den måndan oxå. . .
What a day . . .
Kändes lite surt att åka o jobba när Berra har semester,
men det gick ju bra har haft en hyfsat rolig dag på jobbet.
Har fixat ed FB sida till Eva-Lottas Skafferi AB . . .
Lagt upp lite bilder o jox :)
Ni ska gå in o gilla o dela sidan för då e ni med o tävlar om:
valfri dricka o 2 snacks påsar!
Så gå in där ,fast efter ni läst klart här. . .
för annars blir det inge dragning -så det så!
Efter jobbe vart det Lindegården o käka lunch. . .
Filé ed gratäng -gött i gött!!!
Firade in semester - Nåja man kan ju låtsas semestra ;)
Väl hemma hjälptes vi åt med trädgården ,klippa gräs,
dona me rabatterna-slänga ut lite barkmull. . . vart snyggt -eller va säger ni?
 
 
Halva gjort resten i möra och lite ogräs o jox vart det :
sakta men säkert växer det en trädgård. . .
. . . fast nu ska vi inte tala om va ryggen tycker om detta. . .
-fast det var det kanske värt ,alla fall lite granna . . .
Men som tur e så räddades an av vädret, det började regna!
Så man behövde ju inte ta o skrota ute länge idag .
Vi plockade ihop o åkte en sväng till verkstan o kika när
grabbarna fixa o trixa med lyft  - Tack för fika Matti  :)
Undrar hur det gick med Jockes rök signaler efter Bobbo. . .
Ja röksignaler e bra, alla fall om ni skulle ha tag i mej idag !
För jag bojkottade mobilen  - så det så!
Och jag överlevde en dag utan den!
Det e ett jävla  stress moment. . .
Va e det för mening att springa runt me den över allt?
Ingen , man blir bara putt när det ringer jämt när det e olämpligt. . .
En klassiker: Man går på dass ,det ringer i fickan . . .
trevligt att svara??? - Nej inte direkt va?
ja ,ja jag har då inte suttit på dass hela dagen , men
jag har gjort en massa annat sköj  nu när jag inte har
fibbla med telen hela dagen .
Och det tänker jag göra fler ggr det va rart -testa ska ni se. . .
när hade ni en mobil fri dag sist?
Alltså utan att gå ut på fb,messa ,spela , ringa ....
tänkte vela det, det händer inte ofta.
Man får abstinens -he he . . .
Nog om telefoner , nu ska jag ta o sätta punkt här.
....men vi höres o störes.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar