torsdag 2 maj 2013

Så va det. . .

. . . dagen e snart slut o jag me den . . .
Har försökt städa o grejja idag ,
 
allt för att få annat att tänka på . . .
Har inte vart Sveriges gladaste människa idag .
Inte för jag kanske e det , men brukar nog va mer positiv.
Nåja som sagt har lyckas jaga undan lite damm råtter ,
medans Tiger har jaga in råtter  :(
Han kom in me en stor rackare i vardagsrummet igen,
men han åkte ut hövve före o råtta med!
Gillar inte riktigt att han drar in jox ,
även om det e för att visa va duktig han e. . . . .
Sitter o grunnar om jag ska va lite duktig o ta mej en promenix.
Har ju inte gjort det nu på ett tag , det e ju bra för ryggen.
Så lika bra att gö ett ryck  så kan jag bänka mej framför tv:n sen.
Skulle vela se Sofias änglar o let´s dance,synd att de e samtidigt. . .
Nepp nu ska jag ta o hurta lite innan soff dags.
Hoppas på sol o glatt humör i möra. . .
Det blir plaska o jobba i möra om inte annat.
Så  vi höres o störes - C U !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar