onsdag 22 maj 2013

Så jäkla stolt !!!!!!!!!

JAG KLARA DET!!!
                                            Idag har vi gått till 68:an  o vänt ,  dvs  6,4 km!
Äntligen kom jag till mitt mål, vi har öka rundan en mötes skylt
per dag o idag kom vi ut på riksvägen :)
Det tog visserligen 1h 25 minuter att knodda denna runda ,
men det e bra för en skravank som jag med pinnar :)
JAG E SUPER NÖJD  !!!
 Och Berra va också nöjd :)
Även om vi har jaga varandra för att nå målet . . .
Men ,men nu sitter vi här nöjda o glada -så det så!
~  NICE ~ NICE ~
Jaha, va har vi haft annars på tapeten idag ?
Jag hade ju möte på jobbet idag med AF ang min praktik osv.
Nu under mötetsgång vart det lite diskutioner om framtiden på campingen.
Så nu hoppas jag få en lite fast punkt där, det skulle cheferna dividera om.
Jag hoppas ju att detta kan bli en tjänst för mej inom kort ,
eftersom det e ett kalas ställe.
SÅ HÅLL TUMMAR -  så jag slipper sluta där ;)
På jobbet annars vart det reklam projekt idag ,
fortsättning följer i möra-men nu e det inte möe kvar . . .
- klipp o klistra med Marjasin varianten ;)
Dr har inte hört av sig idag så jag lär nog jaga han i möra, hur det blir med
mina mediciner eller skulle jag in eller va händer.
Duktiga mekaniker på cykelverkstan -suck !
Nåja , tur man vet va smärt mottagningen beordra, går  på det tsv.
Gäsp. . .man vart lite små seg av hurtandet, ska hopp in i bastu nu :)
Blir Grey´s nu klocka 21.00 Dagens måste  ;)
sen blir det tack o go natt . . .
. . . misstänker att man sover gött sen. . .
Så nu sätter vi punkt här,
c u i möra -adios!
 
 
 
 
 
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar