måndag 13 maj 2013

Måndag efter kryssning. . .

Seeeeeeg o mör e man ,
Kunde inte båtresan vart längre!?!
Nog för man e manglad men f-n va gött det va med en tripp!
Vi börja partande i bussen, detta späddes på i terminalen. . .
Här har vi Bodil o min moster Anna -Liisa.
Sen  vart det in i båten ,dumpa grejer i hytten o sen vart det Buffé
Här e hela sväng gänget .
Vi testa det mesta, jag fastna för sushin
Det va inga fel :) gött ,götti  gött -gött!
Efter maten va det bara att svira om o iväg  o
lyssna på bra Rocka Billy:
 
The troubled Three
 
                                    Johnny Lindberg Trio                        Top Cats

 
Och många många fler . . .
Sen vart det en del gött o dricka också :)
 
Resans sjukaste va nog KO BINGO!

            
           I vilken ruta skiter kon= nr på bingo bricka !
             Lite lagoma dagen efter syssla :D
            Priset va en gitar med Top Cats autograf. . .
      Jag fick den inte :/
 
Det va vela min tripp lite i stora drag. . .
så det va inte undra på att man va liiiiiiiiite seeeeeg i morse.
Men jag har vart duktig o vart på jobbet-så det så.
Men ,men enda tråkiga e att min svanskota digga inte läge. . .
Ont satan i gata efter att ha kuska buss.
Så jag har nog klaga hela dagen :/
Inte vart det bättre av promenixen heller , men den e gjord  .
Nu ska jag ta tidig kväll, slänga mej i bingen o glo på tv:n.
Ha de gött ,
 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar