tisdag 14 maj 2013

Hurta runt. . .

Jaha , det vart lååååång runda i skogen idag :)
 1 timma hurt  :) Göttans !
Det e rart att ta en runda när ryggen knorrar ,
det brukar släppa på trycket -inga fel alls.
Va har man doona med idag?  - inge vettigt alls. . .
På campingen vart det att städa av i receptionen lite.
Sen vart det ta ankan o åka o plaska på sjukan ....
. . . det va vela inga fel .
Sen på hemvägen svängde jag förbi Gusselby på en kaffe :)

Fick lite uppdatering på skvaller ,har ju vart lite "pådrag" där ute. . .
Va förbi andra kåken o hämta ris ,  tur ibland att man
kan svänga förbi och hämta
-när man kommer på att "jag glömde handla". . .
Inga fel med villa vagn me massa sköj i skafferiet ;)
Så idag vart det kyckling gryta  med ris - gött!
Sen efter man jäst på maten vart det som sagt en runda till kalhygget.
Så hurtningen kan vi checka av idag med råge ,plaska o gå -check!
Nu börjar det likna någe igen . . . i morgon ska jag till dr  :/
Så det blir eftermidda´s pass i möra, så jag får :
 


Alla fall till 7.00 ;) - Gud så rart det ska bli!
Söla hela morgon :)
Och i morgon skulle jag få min stol till receptionen,
en matta att stå på för ryggen o sen en vagn att dra grejer på .
Han skulle komma dit vid 14-15 tiden. . .
Så det blir lagom ,kör ju kväll på campingen.
Men det e i möra det , nu ska jag försöka
sätta punkt här , vart ju inge vettigt skrivet idag . . .
Inte för det brukar va nå vettigt ,
meeeeeeen nu säger jag :

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar